Recenze - Jsem číslo čtyři

›

hnus

Název: Jsem číslo čtyři

Žánr: Akční, dobrodružný, sci-fi

Délka: 105 minut

Rok vydání: 2011

Děj: Hlavní hrdina, John Smith, je na útěku před lidmi, kteří usilují o jeho život. Protože se pořád stěhuje a mění identitu, je to pro něj (ostatně jako pro ostatní teenagery) hodně složité a proto ignoruje většinu rad svého ochránce Henriho. Když přijedou do malého městečka v Ohiu, čeká tam na ně nejedno překvapení. Především to, že zjistí, že není až tak obyčejný teenager (jak jinak).

(Dále jen pro ty, kterým nevadí spoiler – vyzrazení děje, nebo tento film už viděli... i když o nic nepřijdete)

Náš názor: Může nám někdo v komentářích stručně vysvětlit, o čemže to mělo doopravdy být? Popis totiž až tak moc neodpovídá tomu, co jsme shlédli. Tak chabé herecké výkony jsme tedy ještě nezažili! Když už jsme se alespoň trochu zorientovali mezi postavami a jejich prapodivnou minulostí, najednou jedna z nich zemřela a my jsme až do konce filmu přemýšleli, jakou roli tam vůbec onen muž hrál (aha, byl ochránce toho nemožného hlavního hrdiny). Bohužel pro tvůrce, toto bylo pro nás velkým zklamáním. Hlavní hrdina se někdy (tedy ve většině případů) choval skutečně směšně, a jeho výkony byly spíše k pláči. Podívali jsme se na to na doporučení a upřímně řečeno; tolik filmů na podobné téma a o rozhodně lépe zpracovaných bylo už hodně. Jsem číslo čtyři jsme shlédli až do konce spíše kvůli recenzi. Ne, bylo to z donucení, protože neradi necháváme rozkoukané filmy a pak je hodnotíme. Postavy nemastné, neslané. Mělo to potenciál, který nebyl využit. Je nám líto, je to čistě náš názor. Zřejmě jsme se měli ještě o něco déle zamyslet, zda se pustit do sci-fi, které je nám duševně naprosto cizí. Chceme nyní vrátit svých 105 minut života!

Hodnocení: 2/10 (A to jsme na tvůrce hodně milí, protože alespoň "ochránce Henri" vystrašeného hlavního hrdiny nás zaujal – být to na nás, tak zapíchneme toho kluka okamžitě, protože horšího herce vybrat už nemohli.)

PS: Pro tentokrát obrázky žádné nečekejte – ještě musíme rozdýchat to, co jsme nyní shlédli, a psychicky se stabilizovat!

1 · 2 · 3 · 4 · 5