Recenze - Megamysl

›

asd

Název: Megamysl

Žánr: Animovaný, Komedie

Délka: 92 minut

Rok vydání: 2010

Děj: Megamysl by jistě býval roztomilým a bezstarostným dítětem, kdyby jeho planetu v jeho prvním týdnu života zničehonic nechtěla vcucnout (zřejmě) červí díra. Rodiče se ho rozhodli zachránit a tak ho vyslali na zem. Bohužel pro něj, z jiné planety odcestovalo ještě jedno batole, které mu hned ukázalo, kdo je tady pánem. Oba přistanou na zemi – druhé batole, které si vyslouží přezdívku Metroman, ochránce Metro City, se dostane do bohaté, milující rodiny, zatímco náš Megamysl se dostane do věznice. Po naléhání vězňů se rozhodně správce malé modré miminko si nechat. Zde se Megamysl naučí vše dobré v podání vězňů. S Metromanem se ještě mnohokrát setkají – ve škole a posléze i v dospělém životě, kdy neuplyne den, kdy by jeden o tom druhém nešli, aby obhájili své zájmy.

Megamysl se pokouší Metromana úplně zničit (všemožnými způsoby – nevadí mu vydírat ho skrz jeho přítelkyni, reportérku Roxanne, která sedí na židli nad aligátory) a jednou se mu to povede. Megamysl se tedy stane pánem Metro City – užívá si svobodu, ničí, co může, krade, kde může... ale po čase samoty strávené jen se svým pomocníkem se cítí osaměle a smutně. Nebaví ho jen krást, aniž by za to potom nebyl potrestán. A tak se rozhodne pro šílený nápad – vytvoří si vlastního hrdinu, který ho bude dennodenně mlátit, kdykoliv udělá nějakou lotrovinu.

Nakonec se však ukáže, že jeho pomyslného hrdinu zase nebaví dělat jenom dobro. Je tedy jenom na Megamyslovi, aby zastavil vlastního hrdinu, kterého stvořil, získal si důvěru lidí v Metro City a nalezl lásku v reportérce Roxanne. Jak může jejich poslední souboj dopadnout?

Náš názor: Dlouho jsme se tak nepobavili jako s padouchem, který se najednou musel stát hrdinou. Modře zbarvený Megamysl nám okamžitě přirostl k srdci, protože ho mluví charismatický Petr Rychlý. A ta jako očka! Jako miminko byl sladký, ale když vyrostl, stal se z něj pašák. No jo, přestaneme se vzrušovat nad animovanou postavičkou. Co k příběhu dodat? Dlouho nás žádný animák nepobavil tak, jako právě Megamysl. Nejdříve jsme ho nedočkavě sledovali v angličtině, když ještě nebyl k sehnání, a potom několikrát ještě v češtině. Petr Rychlý mu dodal jeho jedinečný hlas a animátoři originální vzhled. Upřímně řečeno – kdo může říct, že jeho barva kůže patří mezi nejoblíbenější barvy světa? PS: Pokud se Megamysl někde doopravdy vyskytne, budeme ho následovat, a to s radostí!

Hodnocení: 10/10 (A naše velké plus za dokonalý humor, který nás dokonce rozesmál.)

ads

das