Recenze - Bolt - pes pro každý případ

›

top

Název: Bolt – pes pro každý případ

Žánr: Animovaný, dobrodružný, komedie

Délka: 93 minut

Rok vydání: 2008

Děj: Bolt, herecká psí hvězda, který má svůj vlastní seriál, kde vystupuje se svou kamarádkou Penny. Protože už odmalička pobýval ve světle reflektorů a v hledáčku fotoaparátu nebo pronásledován kamerami na každém kroku, nemá skoro žádnou představu o tom, jaký je skutečný život psa. Místo toho, aby se válel v blátě, za pomocí mikrofonů štěká tak "moc", že odletí i auta jeho fiktivních nepřátel. Co se však stane, když jeho odvěký nepřítel unese jeho páničku? Pochopitelně Bolt začne vyvádět a ohrozí tak celé natáčení. Nejenže uteče, ale taky se omylem dostane do auta, které jede na úplně jinou stranu, než kde sídlí jejich agentura. Penny je z toho zdrcená a chce Bolta jít hledat – místo toho jí dovedou úplně stejného, avšak vycvičeného psa.

Bolt mezitím potká kočku Micku, která mu musí slíbit (za menšího vyhrožování), že ho dovede zpátky domů k Penny. Cestou přiberou i lehce otylého křečka Bivoje s televizní závislostí, díky které Bolta ihned rozpozná svou hvězdu. Jaké bude pro Bolta zjištění, že jeho schopnosti jsou jenom počítačově upravené efekty?

Náš názor: Jako malí i nyní máme tento film opravdu moc rádi – proměna Bolta během filmu je pomalá, ale pro nás dostačující – co bychom od pohádky mohli čekat. Šok z opuštění jeho páničky je velký, ale za pomocí Micky se rychle otřepe. Písnička se nám líbila více v originálu, když běžely titulky (až nás zamrazilo, když jsme si zjistili, kdo ji zpívá, -_- ale to je detail.) Co se týče Micky – taky se během společné výpravy s Boltem a Bivojem hodně změnila. Nemůžeme zapomenout na "vybírání daní za to, že tě nesežeru" a scénku s tlustým holubem, který donesl jenom zrníčko. Pokud Vaše děti milují zvířata, toto je pohádka přímo pro ně!

Hodnocení: 10/10 (I po osmi letech se na tuto pohádku rádi podíváme!)

b14

sad