Recenze - Smrt a život Charlieho St. Clouda

›

CSC1

Název: Smrt a život Charlieho St. Clouda

Žánr: Drama, fantasy, romantický

Délka: 95 minut

Rok vydání: 2010

Děj: Charlie St. Cloud je námořník, který právě získal stipendium do zahraniční školy. Dohodne se se svým mladším bráškou, že ho bude trénovat v baseballu, dokud neodjede. Jednoho dne, kdy jejich matka je na noční službě, mají bratři autonehodu, při které Sam umírá a Charlie si to vyčítá. Při pohřbu svého bratra uteče a spatří před sebou přelud, který vypadá jako Sam z masa a kostí. Úplně se odcizuje od všech, které měl předtím rád, a uzavírá se do sebe. Ostatní si myslí, že přišel o rozum. Najde si práci na hřbitově, aby mohl být se svým bratrem. Když se potom do města vrací jeho spolužačka Tess, bude se Charlie muset rozhodnout, zda bude žít nový život bez výčitek s Tess, nebo se bude pořád užírat v minulosti a bude tak se svým bratrem Samem.

Náš názor: Zamilovali jsme si soundtrack a píseň Run od Snow Patrol. Bratrská láska a jejich pouto jim vydrželi i po smrti mladšího z nich. Jejich společné chvíle, ať už hraní baseballu, či trochu smutná scéna, kdy společně skočili do vody a Sam už nevyplaval, jsme si zamilovali. Ale nejvíce se nám líbila poslední scéna s malým Samem, kdy se loučí s Charliem, kdy prochází lesem a potom najednou mizí. Něco tomu však k dokonalosti chybělo – zjevení Tess... Ta žena byla tak nesnesitelná. Navíc přivedla do rozpaků malého Sama, a to nám přišlo divné ihned. Jak ho mohla vidět a přitom najít Charlieho tak rychle? Ale bohužel, nemůžeme dát vyšší hodnocení - film měl potenciál, který, dle našeho názoru, nevyužil pořádně. PS: Ano, všímáme si, že pořád narážíme na nesnesitelné ženy. Jako poslední to byla Ruth z Martina Edena, nyní je to Tess. Hm, hodně zvláštní!

Hodnocení: 5/10

CSC2

CSC4