Recenze - Wolf's rain

›

WR7

Název: Wolf‘s rain

Žánr: Animovaný, dobrodružný, drama, fantasy

Délka: 30 epizod

Rok vydání: 2003

Děj: Nacházíme se v post-apolitickém světě, kde vlci před 200 lety vyhynuli, kde svět ovládají mocnější síly šlechty a kde alchymisté stvořili umělou dívku z měsíční květiny, Chezu. Vlci ale nevyhynuli, vzali na sebe lidskou podobu a střetli se v jednom městě, když ucítili pach Chezy. Ta jim má ukázat cestu k místu, kam se mohou dle pověsti dostat jen vlci – cestu k Ráji. Než se však k dívce vlci (Kiba, Toboe, Tsume a Hide) dostanou, unese ji šlechtic Darcia, který má s Rájem své vlastní plány a důvody, proč se do něj chce dostat. Vlci se ji vydávají tedy hledat, v patách jim je lovec vlků, Quent spolu se svou polovlhcí Blue. Zachrání vlci Chezu v čas? A existuje vůbec Ráj nebo je to jenom stará povídačka?

(Dále jen pro ty, kterým nevadí spoiler – vyzrazení děje, nebo tento seriál už viděli)

Náš názor: Na toto anime jsme se opravdu těšili (jsme velcí blázni do vlků a jiných šelem celkově, a když jsme v upoutávce viděli bílého vlka, rozsvítila se nám očka). Bohužel, to co přišlo, bylo menší zklamání. Očekávali jsme úplně jiný příběh, hlavní postava, Kiba, nám k srdci tolik nepřirostl, jako se tomu stalo v podobě různých AMV (Anime Music Video). Na druhou stranu chválíme autory za to, že vymysleli postavy, jako byl Tsume a Toboe – tahle dvojka byla někdy k nezaplacení, úplné protiklady a zároveň velcí přátelé – i když to Tsume nepřiznal přímo. Co se týká Hideho – no, je to takový čistý průměr – v podobě vlka je trošičku tlustý, takže jsme se v některých scénách s ním nasmáli. Konec se nám líbil, jen bychom Cheze jednu vlepili. Hm, asi vážně nenávidíme všechny ženské postavy, které potřebují ochranu! A nenávidíme tvůrce za to, že se rozhodli zabít naše dvě jediné oblíbené postavy z celého anime. Takže je jen na Vás, jestli se na toto podíváte, nebo vám Wolf's rain zůstane utajen – dle našeho upřímného názoru neprohloupíte, ale také o nic opravdu velmi zajímavého nepřijdete.

Hodnocení: 6/10 (Jak jsme byli natěšení z různých AMV, tak jsme byli hluboce zklamaní hlavním hrdinou, na druhou stranu nás zaujalo finální podání Ráje.)

WR1

WR0