Recenze - Sword Art Online II

›

SAOII0

Název: Sword Art Online II

Žánr: Animovaný, fantasy, romantický, akční

Délka: 25 epizod

Rok vydání: 2014

Děj: Po událostech v SAO se Asuna a Kirito chodí do školy pro děti, které byly roky uvězněné v oné nechvalně známé online hře, ze které se nedalo odhlásit. Na druhou stranu po této menší aféře přišlo plno dalších podobných her, které tento problém naneštěstí neměly. V jejím čele stojí online střílečka – Gun Gale Online. V této hře se však objeví problém, který se nazývá Deathgun – hráč, který zabije nejlepšího hráče tím, že na něj namíří (např. přes obrazovku) a vystřelí. To by nebylo nikterak zvláštní, kdyby i ona reálna osoba nezemřela přesně ve chvíli, kdy Deathgun vystřelí. Kirito je tedy povolán do práce a musí odhalit viníka dřív, než zastřelí jeho novou kamarádku, Shino – nejlepšího odstřelovače ze hry, dívku, která má v reálném světě strach z pušek. Až na to, že není ve své obvyklé podobě, ale počítač ho naprogramoval jako holku a své oblíbené meče musí vyměnit za světelný meč nebo za pušky.

(Dále jen pro ty, kterým nevadí spoiler – vyzrazení děje, nebo toto anime už viděli)

Náš názor: Tentokrát se nám to zdálo na začátek po dvou letech skutečně dobré – v GGO jsme si oblíbili Shino, nemohli jsme si zvyknout na Kirita v ženské podobě, ale zábava s ním byla pořád stejná. Padouch vskutku zajímavý (tedy až do jeho odhalení). Kiritův světelný meč neměl chybu a získal jim tak hned jeden bod navíc! Kirito bez meče je jako poušť bez písku. Deathgun – hlavní záporák – byl vytvořen vskutku zajímavě, ale myslíme si, že měl ještě větší potenciál. Jinak Asuna a Kirito jsou naším oblíbeným párem už z první série a v této sérii, přestože moc času pro sebe neměli. Druhá část byla upřímně řečeno slabší – případ nemocné holky, která chce hrát online hru – hm, asi jsme cyničtí, ale pokud tvůrce chtěl vidět naše slzy, tohle nás nedojalo. Bohužel.

Hodnocení: 8/10 (O trošičku lepší, než první série, ale opět jedna slabší část – tentokrát si části prohodily místa.)

SAOII01

SAOII02