Recenze - Magická slova: Příběh J. K. Rowlingové

›

PJK0

Název: Magická slova: Příběh J. K. Rowlingové

Žánr: Drama, životopisný

Délka: 82 minut

Rok vydání: 2011

Děj: Tento film sleduje začátky slavné autorky příběhů Harryho Pottera, J. K. Rowlingové, přes skromnou, tichou školačku, přes rebelující puberťačku, zdrcenou dceru, která přišla o podporující matku, přes její bouřlivé manželství, její snahu o přežití na samotném dně společnosti, kde musela žít ze sociálních dávek, až po slavnou spisovatelku, která stála za vznikem toho nejkouzelnějšího příběhu všech dob. Ale to mnozí někteří ani netušili, že Harryho Pottera odmítalo spoustu nakladatelství, než se na Rowlingovou konečně usmálo štěstí. A mnoho dalšího!

(Dále jen pro ty, kterým nevadí spoiler – vyzrazení děje, nebo tento seriál už viděli)

Náš názor: "Nikdo nečte knihy, jako já. Nikdo nemyslí, jako já." Jako by nám ta malá herečka mluvila z duše. Bohužel, šikanu ze strany druhých, jsme sice nezažili fyzickou, ale spíše duševní, přesto hlavní hrdince tohoto filmu rozumíme. A posléze její rozhovor s rodiči, proč ji nepřijali na Oxford a proč nepracovat, jako sekretářka? Stejně bychom reagovali my. Upřímně řečeno – my a pracovat v kanceláři? HAHAHAHA!! Matematiku a jiné počty nenávidíme! Mluvit s lidmi sotva dovedeme! Ale na druhou stranu... Neuznáváme, že psaní se dá studovat. Buď na to člověk má, nebo ne! Buď pokračuje v dlouhé cestě plné trní, nebo to vzdá hned na počátku. Buď jeho knihy zaujmou, nebo skončí v propadlišti dějin! My se snažíme, chceme od Vás slyšet Vaše názory – pozitivní i negativní. Přestože tento film nebyl podle skutečného života J. K. Rowlingové, zanechal v nás silný dojem. A doufáme, že jednou "prorazíme", jako prorazili právě fiktivní Martin Eden nebo jako skutečná J. K. Rowlingová.

Hodnocení: 10/10

PJK3

PJK4