Recenze - Kazoku Game

›

Kazoku Gemu 0

Název: Kazoku Game

Žánr: Drama

Délka: 10 epizod

Rok vydání: 2013

Děj: Rodina Numata navenek vypadá jako každá jiná japonská rodina – pracující muž, oddaná manželka, oba synové studují. Ale opravdu to tak jenom vypadá. Mladší syn nechodí do školy, protože je šikanován. Rodina je donucena najat domácího učitele Yoshimota, aby ho připravil na přijímací řízení na jednu z lepších středních škol, ale především – aby mladíka do školy vůbec donutil chodit! Yoshimoto však není typický učitel. Má své vlastní metody vyučování. Převrátí poklidný život této rodiny vzhůru nohama a rodina se začne rozpadat. Proč to však Yoshimoto dělá? Jaký je jeho motiv? A jak to vůbec může skončit, když rodina nemá žádné pevné pouto, které by ji udrželo?

Náš názor: Tak toto se nám opravdu líbilo. Od první scény až do konce... Někdy jsme se smáli jako šílenci, jindy jsme jen tiše hleděli a kousali se do nehtů. Posléze jsme si vytvořili stejný návyk jako paní domu. (Nežertujeme... uvědomujeme si to a je to dost nepříjemné.. ale během sledování tohoto seriálu jsme si prostě nemohli pomoct a kdykoliv nás něco zaujalo, palec nám už jel k zubům.) Všechny postavy jsme si pro něco oblíbili. Každá z nich měla své zvláštní kouzlo, které nás okouzlilo.

V podstatě je to příběh takové jedné japonské rodiny, která je stejná jako ostatní - navenek se tváří jako šťastná rodina, zatímco zevnitř je pomalu sžírána zaživa. Manžel tvrdě pracuje a zanedbává rodinu. Žena v domácnosti, která hraje přetvářku před svými sousedkami. Starší syn je považován za excelentního, chytrého syna, zatímco krade. Mladší syn je šikanován spolužáky, a proto do školy nechce chodit. A v tu chvíli je potřeba zasáhnout!

Na scénu přichází prapodivný domácí učitel, který má svůj vlastní způsob výuky. Konec osmého dílu byl vrchol jejich hereckých výkonů a my dostali pocit, že to nehrajou... že je to prostě záznam skutečné rodiny. A Yoshimoto-sensei se nám líbil už od počátku. Byl nám sympatický jen tím pohledem... a potom jeho "druhá" osobnost - Tago-sensei - byl naprostý psychopat, který chtěl očistit svět od jeho temné stránky svým vlastním způsobem, ale díky němu jsme ani na chvíli nemohli zastavit sledování.

A ten konec? Po titulkách? Skvost! Máme slabé nutkání se podrbat na hlavě a začít se pídit po stránkách, zda čirou náhodou neexistuje někde ztracený 11. díl? Nějaký bonus? Jasně - vše bylo vysvětleno... ale kruci! Kdo by nechtěl vidět Taga-senseie znovu v akci? Aby to nebyl nekončící komentář, nyní už ho ukončíme slovy: Myslíme si, že naše hodnocení už nepotřebuje komentář.

10 bodů bez váhání.

Hodnocení: 10/10

Kazoku Gemu 1