Recenze - Tatta hitotsu no koi

›

THNK0

Název: Tatta hitotsu no koi

Žánr: Drama, romantický

Délka: 10 epizod

Rok vydání: 2006

Děj: Příběh o první lásce dvou lidí z naprosto odlišných sociálních vrstev. Kanzaki Hiroto převzal po otci, opraváři lodí, který spáchal sebevraždu, živnost a má plno práce, aby uživil svého mladšího nemocného bratra a matku. Oproti tomu Tsukioki Nao pochází z finančně zajištěné rodiny, která vlastní řetězec prodejen se šperky. Setkají se úplně náhodou. Když Hiroto loví ryby se svými přáteli, dalšího dne je nesou do restaurace, aby je prodali. Na schodech, které vedou k dívčí univerzitě se zde setká s Nao, kterou omylem polije vodou s rybami. Aby toho nebylo málo, je on i jeho kamarádi pozván na večírek této školy. A opět se setkává s Nao. I přes nepřízeň osudu vzniká mezi nimi vztah, který jim oběma ještě přinese plno problémů.

Náš názor: Bohužel, jsme zklamáni. Tuto doramu jsme sledovali už kdysi, cca 7 let zpátky. A přestala nás bavit nejspíš po druhém díle. Protože do té doby jsme měli jakési pocity déjà vu. Nedivíme se, že nás přestala bavit. Bylo to přímo utrpení. Hlavní hrdinka taková nemastná, neslaná, někdy nám lezla na nervy, jindy byla v pohodě, hlavní hrdina = frajírek, který věčně kouřil, ale jeho kondičku mu závidíme! Jeho přátelé – jak je jen popsat? Nevíme. Kamarádka hlavní hrdiny? Ta snad jako jediná byla trochu zajímavá. Soundtrack nám k srdci nijak nepřirostl. Ale ta finální scéna byla geniální. Naše první reakce: "Něco jsi zapomněla. Nenechej ten bus odjet." *Nao řekne řidiči, aby odjel* "Fajn, kdy si na to vzpomene...?" Po pěti minutách – Nao: "Ach! Moje taška!" My: "To jako fakt?" *facepalm*

Hodnocení: 4/10

THNK1

THNK2