Recenze - Doctor Strange

›

Doctor Strange

Název: Doctor Strange

Žánr: Akční, dobrodružný, fantasy

Délka: 115 minut

Rok vydání: 2016

Děj: Po strašlivé autonehodě se doktoru Stephenu Strangovi změní život od základů – už nemůže používat své ruce, kterými před pár dny ještě zachraňoval lidské životy. Když ho nedokáže žádný jiný doktor vyléčit a vrátit mu zpátky jeho moc nad rukami, je nucen hledat uzdravení a naději jinde. A tak se vypraví na mystické, odloučené místo známé jako Kamar-Taj. Brzy zjistí, že Kamar-Taj není jen chrámem uzdravení, ale i základnou pro boj s temnými silami, které chtějí zničit naši realitu. Cvičí zde a získává nové schopnosti, a přesto je pořád člověkem s rozumem. Musí si však vybrat, zda se vrátí k svému původnímu životu plného bohatství a slávy jako slavný doktor, nebo se všeho vzdá a bude bránit svět jako ten nejmocnější.

Náš názor: 6 bodů bylo jistých od počátku, kdy jsme viděli realistickou nehodu a její následky. 6 bodů jenom za to, že jsme viděli Benedicta v tak úžasné roli. 6 bodů jenom za to, že mě příběh alespoň trochu zaujal. Ty zbylé 2 body je za konečnou scénku po titulcích a nekončící smyčku v závěru filmu. Ta nás pobavila. Nejdříve jsme se lekli, že je po Benedictovi, ale nakonec jsme se smáli, jako maniaci. Soundtrack nás taky vskutku překvapil. Některé rozhovory nám ale přišly zbytečné, nebo i postavy samotné (k našemu překvapení tam bohužel patří i Tilda Swinton, jejíž postava nám byla prostě nesympatická – veškeré dialogy právě s ní nám neskutečně vadily... asi za to může český dabing, jako vždy. V celku nás však film zaujal a navnadil na případné pokračování. Takže za nás rozhodně ano, Dr. Strange nás chytil do své časové smyčky a odmítá nás pustit. Ještě trochu si musíme rýpnout - některé vtípky nám přišly zbytečné, ale ještě to překousneme a film dostane 8 bodů. (na někoho, kdo Fantasy nemůže ani cítit, je to skutečně úžasný výsledek, řekli bychom)

Hodnocení: 8/10

1 · 2 · 3 · 4 · 5